28 juli 2013

Vanishtest

Har fått testa Vanish via buzzador och här kommer mitt första fläcktest! Maken har haft en läckande bläckpenna i sin jeansficka. Jag har testat det mesta i fläckborttagningsväg, t.o.m. olivtvål. Men ingenting har tagit bort fläckarna. Det här är alltså ingen ny fläck utan en riktigt ingrodd fulhet. Den har gått genom många tvättmaskiner utan resultat... När jag fick mitt Vanish-paket tänkte jag direkt på att den här fläcken ska testas! Bilderna talar väl för sig själva. En skugga av fläcken är kvar och jag är nog grymt nöjd. Grymt nöjd med Vanish, men framförallt grymt nöjd med att maken kan använda sina jeans igen ;)




Buzzador innebär att jag får hem produkter som jag får testa och sedan rapportera vad jag tycker om produkterna. Du kan läsa mera här: www.buzzador.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...